Een bedrijfsreportage: Een podium voor uw bedrijf

Gaat het er op uw bedrijf ook zo aan toe? Waarschijnlijk niet. Dit is de gitarist van de rockband Dool, op het podium van Dokk’em Open Air. Het is geen zakelijk portret maar een concertfoto. Toch heeft deze foto veel wat een bedrijfsreportage voor u kan doen. De man op de foto is bezig met passie zijn aandeel te leveren aan het produkt van zijn bedrijf (de band). Hij heeft een gespecialiseerde taak en specifiek gereedschap. De foto vertelt hoe hij vol overgave zijn taak uitvoert. Ziet u de overeenkomst met uw bedrijf? Het publiek ziet hoe hij en zijn collega’s samen iets neerzetten wat hen raakt. Door deze beelden zijn ze nog meer betrokken.

Zo maakt een bedrijfsreportage van uw werkvloer een podium

Een bedrijfsreportage kan hetzelfde bereiken voor úw bedrijf. U maakt ook een bijzonder product en wilt dat het publiek betrokken is. Uw werknemers spelen geen gitaar op de werkvloer, maar ze bedienen een machine, een oven, een heftruck. Misschien is hun gereedschap een kladblok, een computer of een telefoon. Samen maken ze iets waar u trots op bent. Een bedrijfsreportage die vastlegt wat ze doen en hoe ze dat doen maakt van uw werkvloer een podium waar het publiek graag naar kijkt. Hierdoor zijn ze betrokken bij uw bedrijf en zullen ze eerder voor uw product kiezen.